Programul cu publicul de la Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Zalău a fost modificat pentru buna organizare și desfășurare a alegerilor din data de 9 iunie. Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români, cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate. Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la alegerile locale și europarlamentare, Direcția Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 8 și 9 iunie, după cum urmează: sâmbătă, 8 iunie, între orele 8 și 15, iar duminică, 9 iunie, între orele 8 – 21, în ambele zile urmând să fie eliberate acte de identitate. Pentru cererile depuse până în data de 7 iunie, documentele de identitate se vor ridica în ziua de 9 iunie. În zilele de 8 și 9 iunie, activitățile de relații cu publicul se vor desfășura în cladirea Primăriei Municipiului Zalău, la sediul vechi al Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor, deoarece în locul actual de relații cu publicul funcționează o secție de votare.
[…] care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc… Articolul La Zalău, program special pentru eliberarea documentelor de identitate apare prima dată în Magazin Sălăjean. Citeste mai […]